مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-27سياسي

انتخابات مظهر آزادی مردم است


انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است و موجب کند کردن حربه دشمن می شود.

- ، فرهاد شیبک پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هیئت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشتهارد اظهار کرد: انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است و موجب کند کردن حربه دشمن می شود.

وی با اشاره به کار بازرسان در انتخابات بیان کرد: یکی از مهم ترین بخش های هر انتخاباتی هیئت بازرسی است، چراکه فعالیت هیئت بازرسی به روز انتخابات محدود نمی شود.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: کار بازرسین مدت ها قبل از روز رأی گیری آغاز در روز رأی گیری با دقت و حساسیت بیشتری ادامه و تا اعلام نتایج و پس از آن نیز در راستای صیانت از آرا مردم با ارائه گزارشات دقیق به پایان می رسد و این مهم، حساسیت کار بازرسان را بیشتر از بخش های دیگر انتخابات نشان می دهد.

شیبک با تأکید بر افزایش شعب اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره های قبل تصریح کرد: این افزایش شعب شاید کار عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و دیگر بخش های انتخابات را کمی سختی کند ولی از طرفی رفاه حال مردم و دسترسی آسان تر شهروندان به صندوق های رأی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در این شرایط کرونایی برای ستاد انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر آزادی مردم است

انتخابات مظهر آزادی مردم است