مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-27اقتصادي

احضار 5 متهم و مطلع در پرونده رشاء و ارتشاء راه و شهرسازی کرمان


دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به بازداشت رییس و معاون راه و شهرسازی شهرستان کرمان به اتهام دریافت رشوه گفت: در رابطه با این پرونده 5 متهم و مطلع به دادسرای کرمان احضار شده اند.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری از بازداشت رییس و معاون راه و شهرسازی شهرستان کرمان به اتهام دریافت رشوه خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده 5 متهم و مطلع به دادسرای کرمان احضار شده اند که دو نفر در حال حاضر با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می برند.

سالاری در تشریح این خبر افزود: متهم ردیف اول این پرونده با معاونت متهم ردیف دوم ضمن دریافت رشوه های میلیاردی، سند اراضی و املاک دولتی در مناطق واجد ارزش افزوده را به نام افراد منتقل می کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از متهمان در حین دریافت رشوه (5 سکه تمام بهار آزادی) به منظور انتقال سند یکی از اراضی دولتی به نام فرد حقیقی، دستگیر شده است، اظهارداشت: در بازرسی از منزل مسکونی یکی از متهمان تعدادی کارت بانکی کشف و توقیف شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که یک قطعه زمین با ارزش میلیاردی و با وسعت 420 مترمربع نیز متعلق به متهمان که به عنوان رشوه دریافت شده بودند، کشف شده است، ادامه داد: تحقیقات به منظور بررسی ابعاد مختلف این پرونده در دست انجام است زیرا با توجه به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار 5 متهم و مطلع در پرونده رشاء و ارتشاء راه و شهرسازی کرمان

احضار 5 متهم و مطلع در پرونده رشاء و ارتشاء راه و شهرسازی کرمان