مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-27سياسي

رونمایی از مفهوم جدید توربین بادی شناور


شرکت جنرال الکتریک (GE) از مفهوم جدید توربین بادی شناور خود رونمایی کرد که جذاب به نظر می رسد، اما آیا واقعاً می تواند از امواج سهمگین دریا جان سالم به در ببرد؟ - شرکت "جنرال الکتریک"(GE) از مفهوم جدید توربین بادی شناور خود رونمایی کرد که جذاب به نظر می رسد، اما آیا واقعاً می تواند از امواج سهمگین دریا جان سالم به در ببرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک توربین بادی را در وسط اقیانوس تصور کنید که بسیار بلندتر از مجسمه آزادی است.

اگر بر روی آن یک لوگوی GE بزنید، همین طراحی جدید شرکت جنرال الکتریک از توربین بادی شناور خود می شود.

طبق مطلبی که در وب سایت این شرکت به اشتراک گذاشته شده است، این شرکت طرح های مفهومی جدیدی را که ممکن است آینده انرژی های تجدیدپذیر را متحول کنند، با پیشنهاد توسعه و ساخت تجاری مزارع توربین های بادی شناور در وسط اقیانوس ها به اشتراک گذاشته است.

اما آیا یک توربین بادی شناور می تواند با حوادثی که در پهنه اقیانوس ها رخ می دهد، مقابله کند و جان سالم به در ببرد؟ توربین های بادی شناور سازه های بزرگی هستند که برای استفاده در دو سوم کره زمین که با آب پوشیده شده به عنوان ابزار جدید تولید کننده انرژی در نظر گرفته شده اند، اما جدی گرفتن چنین پیشنهاداتی دشوار است، چرا که ساخت این سازه ها گران درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مفهوم جدید توربین بادی شناور

رونمایی از مفهوم جدید توربین بادی شناور