مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-27سياسي

هلال احمر زنجان مربیان امداد روستایی تربیت می کند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با کمک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در ایران، آموزش مربیان امداد روستایی توسط هلال احمر انجام می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با کمک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در ایران، آموزش مربیان امداد روستایی توسط هلال احمر انجام می شود.

سید قاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز حمایت فنی جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان بخشی از جمعیت ملی و یکی از جمعیت های استانی از نماینده این فدراسیون به بازدید از پتانسیل های هلال احمر استان دعوت به عمل آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای این سفر، ادامه داد: ایجاد آشیانه بالگرد هلال احمر در استان با اعتبارات فعلی امکان پذیر نیست و طی بازدیدی که با حضور رییس دفتر فدراسیون بین المللی صلیب سرخ جهانی در ایران و مدیرکل عملیات برنامه های بشردوستی بین المللی از مکان آشیانه انجام شد، قول مساعدت دادند که در سطح فدراسیون کمک هایی در این زمینه خواهد شد.

موسوی به پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال غرب کشور نیز گریزی زد و گفت: هنوز دو سوله در این مجموعه راه اندازی نشده است که برای ارائه آموزش های تخصصی امدادی در سطح کشور و منطقه در این مرکز به کمک نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان مربیان امداد روستایی تربیت می کند

هلال احمر زنجان مربیان امداد روستایی تربیت می کند