مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 02:152021-05-26اقتصادي

امسال نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده ای 30 درصد افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده ای از اول خردادماه جاری به میزان 30 درصد افزایش یافت.

- فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اختیار قانونی مندرج در دستورالعمل تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای و اعلام نرخ تورم سالیانه در بخش حمل و نقل به میزان 87 درصد توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد و اجماع نظر تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی در این بخش افزایش 50 درصدی نرخ بلیت بوده است.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و رعایت حال مسافران، لزوم بهبود مطلوبیت و بهره وری بخش حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای و بررسی انطباق موضوع با ضوابط و استهلاک، افزایش 20 درصدی نرخ بر اساس تصمیمات اخذ شده در جلسه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد در این مرحله نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده ای از اول خرداد امسال به میزان 30 درصد افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین برای 37 درصد باقی مانده تا سقف نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی در 6 ماه دوم سال تصمیم گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد نرخ جدید توسط کانون ها و اتحادیه های ذی ربط ابلاغ شود همچنین شرایط فروش و استرداد بلیت و اطلاع رسانی آن از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده ای 30 درصد افزایش یافت

امسال نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده ای 30 درصد افزایش یافت