مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 19:552021-05-26بين الملل

پس از الشیخ جراح، رژیم صهیونیستی از حکم تخلیه «سلوان» نیز عقب نشینی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رژیم صهیونیستی پس از تعویق حکم اخراج ساکنان فلسطینی محله الشیخ جراح در بیت المقدس، امروز (چهارشنبه) تصمیم گیری در خصوص اخراج ساکنان محله بطن الهوی در منطقه سلوان به نفع شهرک نشینان را به تأخیر انداخت.

- پس از الشیخ جراح، رژیم صهیونیستی از حکم تخلیه سلوان نیز عقب نشینی کرد دادگاه رژیم صهیونیستی از تعویق صدور حکم اخراج فلسطینیان از منطقه سلوان در بیت المقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دادگاه رژیم صهیونیستی پس از تعویق حکم اخراج ساکنان فلسطینی محله الشیخ جراح در بیت المقدس، امروز (چهارشنبه) تصمیم گیری در خصوص اخراج ساکنان محله بطن الهوی در منطقه سلوان به نفع شهرک نشینان را به تأخیر انداخت.

به نوشته وبگاه عربی21، همزمان با برگزاری دادگاه، تعدادی از فلسطینی ها نیز در محوطه بیرونی دادگاه برای حمایت از ساکنان بطن الهوی تجمع کرده بودند که با مأموران رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از فلسطینیان بازداشت و چند نفر نیز زخمی شدند.

شهرک نشینان صهیونیست سال هاست تلاش دارند با استفاده از رأی فرمایشی دادگاه اسراییل نزدیک به 800 فلسطینی را از خانه های خود بیرون کرده و خود جای آن ها را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از الشیخ جراح، رژیم صهیونیستی از حکم تخلیه «سلوان» نیز عقب نشینی کرد

پس از الشیخ جراح، رژیم صهیونیستی از حکم تخلیه «سلوان» نیز عقب نشینی کرد