مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-26پزشكي

وضعیت کرونایی متفاوت خرمدره ای ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نمودار روند بیماری کرونا و روند آن در شهرستان خرمدره همانند سایر شهرستان ها نبوده و در شرایط نوسان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پرویز قزلباش عصر امروز (5 خردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری زنجان برگزار شد، از روند نزولی بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون در استان بیش از 134 هزار نمونه تست کرونا انجام شده و حدود 26 هزار نفر از خدمات بستری استفاده کردند؛ همچنین 1444 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه مراجعه به بیمارستان ها 20 درصد کاهش یافته است، افزود: خوشبختانه روند رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان طی هفته گذشته خوب بوده، ولی همچنان با وضعیت بسیار خوب فاصله داریم.

این مسئول از افزایش بیماریابی در پیک چهارم بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: به ازای هر بیمار مبتلا به کرونا در استان زنجان 6.

5 نفر پیگیری می شوند.

همچنین طرح شهید قاسم سلیمانی با وضعیت مطلوبی در استان در حال اجرا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، با بیان اینکه روند نزولی بیماران بستری و سرپایی کرونا در استان زنجان کند بوده که این امر نگران کننده است، گفت: در حال حاضر نمودار هیچ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی متفاوت خرمدره ای ها

وضعیت کرونایی متفاوت خرمدره ای ها