مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 17:152021-05-26سياسي

امام جمعه یزد: توسعه ایران به دولتی با تفکر جهادی نیاز دارد


امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تقویت دانش بنیان ها برای استفاده از نخبگان در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب، گفت: توسعه ایران اسلامی به رییس جمهور و دولتی جهادی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری عضر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم توصیه کرد برای رفع مسائل عمومی استان متحد باشند و مسائل مهم استان را به بهانه انتخابات فراموش نکنند.

امام جمعه یزد گفت: نباید کمبودهای مردم از جمله تامین ارزاق آنها در جریان اهتمام مسئولان به مسائل انتخاباتی مورد غفلت قرار گیرد و البته در مقابل نیز مردم وظیفه شرعی دارند که در انتخابات مشارکت داشته باشند و برای حفظ نظام که به فرموده امام راحل(ره) از اوجب واجبات است، به هر نحوی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: دنیا نمی خواهد نظام جمهوری اسلامی پایدار بماند و در این مسیر، یک زمانی حمله نظامی را مطرح می کردند ولی به دنبال ناکامی در این حوزه، اکنون تلاش دارند که حکومت را ساقط کنند و به گفته ی سفیر یکی از کشورهای معاند سعی دارند از روی کار آمدن حکومتی  انقلابی در کشورمان جلوگیری کنند.

وی با اشاره بر لزوم اهتمام به مسئله جعیت و فرزندآوری، تاکید کرد: باید در جهت پرورش نیروهای انقلابی و ارزشی در جامعه، فرهنگ سازی شود و این موضوع از سوی مسئولان مورد اهتمام جدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: توسعه ایران به دولتی با تفکر جهادی نیاز دارد

امام جمعه یزد: توسعه ایران به دولتی با تفکر جهادی نیاز دارد