مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 16:552021-05-26سياسي

قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات برگزار شد


قرعه کشی برنامه های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، با اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، قرعه­ کشی برنامه­ های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت 22 در سالن همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم رییس سازمان صداوسیما، معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رییس و دبیر ستاد انتخابات کشور و نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از پخش سرود ملی، قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، سعید توکلی که اجرای برنامه را برعهده داشت، طی سخنانی درباره قرعه کشی برنامه های تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، رسانه ملی تمهیداتی اندیشیده تا نامزدها بتوانند از پتانسیل شبکه های استانی برای اعلام برنامه های خود استفاده کنند.

در این مراسم، نامزدها از حق تبلیغات عادلانه و ارائه برنامه ­های خود در شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی براساس جداول پخش برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات برگزار شد

قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات برگزار شد