مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:502021-05-26اقتصادي

وضعیت آزادراه زنجان - تبریز خجالت آور است/پرداخت عوارض بر اساس پیمایش


به عنوان وزیر از وضعیت آزادراه زنجان - تبریز خجالت می کشم چرا که در این آزادراه به دلیل دریافت نکردن صحیح عوارض، نگهداری به درستی انجام نشده است.

- به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مرکز مونیتورینگ دریافت الکترونیکی عوارض آزادراه های کشور در جمع خبرنگاران، گفت: سال هاست عوارض برخی آزادراه ها از جمله زنجان - تبریز بواسطه برخی مداخلات به درستی دریافت نشده است و همین موضوع هم شرایط بدی را در این آزادراه ها به وجود آوردند.

وی ادامه داد: این آزادراه و امثال آن بواسطه تلاش بخش خصوصی ساخته شده اند و محل پرداخت هزینه های آن همین عوارض است و دولت به طور مستقیم نمی تواند به این موضوع ورود کند و مشکلات آزادراه از جمله آسفالت آن را برطرف کند.

این موضوع آسیب بسیاری به مردم رسانده و باعث به وجود آمدن حوادث ناگوار می شود.

به گفته این مقام مسئول مثال های دیگر آزادراه کاشان به قم و کاشان به نطنز هستند که به دلیل عدم پرداخت عوارض شرایط مناسبی ندارند و از مردم می خواهیم که با پرداخت عوارض جلوی این مشکلات را بگیرند.

وزارت راه و شهرسازی طی دو سال گذشته رویکرد هوشمند سازی اتوبان ها را در دستور کار قرار داده و اولویت الکترونیکی کردن پرداخت عوارض است تا از این طریق توقف و صف های پرداخت عوارض همچنین مبادله اسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آزادراه زنجان - تبریز خجالت آور است/پرداخت عوارض بر اساس پیمایش

وضعیت آزادراه زنجان - تبریز خجالت آور است/پرداخت عوارض بر اساس پیمایش