مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-26سياسي

سالک رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان شد


حجت الاسلام احمد سالک به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان اصفهان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با حکم غلامعلی حداد عادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، حجت الاسلام احمد سالک به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان  اصفهان منصوب شد.

حداد عادل در این حکم خطاب به حجت الاسلام سالک بر هم افزایی و هماهنگی و نوآوری و همچنین تشکیل ستادهای شهرستانی و ضرورت حمایت همه جانبه از آیت الله رییسی به عنوان کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرده است.

در بخشی از این حکم آمده است: مقتضی است ضمن تشکیل ستادهای شهرستانی و نظارت بر عملکرد آنها و با رعایت منافع ملی بایسته های اخلاقی کرامت انسانی و صداقت انتخاباتی، رعیات اصولی همچون هماهنگی، برنامه ریزی تعامل و کار گروهی، نوآوری در شیوه های جذب حداکثری، شیوه های اقناعی همچون موعظه حسنه و استدلال منطقی با استفاده حداکثری از ظرفیت های مادی معنوی و فضای مجازی با رعایت پروتکل های مقابله با سید ابراهیم رییسی گام بردارید.

همچنین در حکمی دیگر از محمد حاج ابوالقاسم دولابی، دبیر قرارگاه حوزوی آیت الله رییسی، حجت الاسلام سالک به عنوان مسؤول شورای حوزوی استان اصفهان و قرارگاه حوزوی آیت الله رییس در استان اصفهان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان شد

سالک رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان شد