مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:152021-05-26اجتماعي

آژیر خطر خشکسالی در استان اصفهان به صدا در آمده است/ بارش مؤثری در بهار نداشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، منصور شیشه فروش  بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دهاقان با بیان این که بازدید های میدانی از مناطق شهرستان انجام شد،اظهار داشت: در ارتباط با مشکلات مطرح شده  پیگیری های لازم انجام و در جهت حل آن تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  بیان کرد : همان طور که از نام این ستاد مشخص است باید قبل از حادثه پیشگیری های لازم را داشته باشیم،هر عضوی از ستاد باید بداند وظیفه اش در مواقع بحرانی چه چیزی است و باید قانون مدیریت بحران را مطالعه کند.

وی با اشاره به مسأله هماهنگی در  مدیریت بحران گفت:  بسیاری از مواقع بحرانی برای حل مشکلات نیاز به اعتبار نیست و یک هماهنگی میان دستگاه ها می تواند مشکلات را حل کند،فلسفه برگزاری این جلسات هماهنگی درست و به موقع است.

شیشه فروش ادامه داد: در صورتی می توانیم فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را درست انجام دهیم و خسارات کمی را داشته باشیم که دو مرحله اول را درست انجام داده باشیم،آموزش های لازم در خصوص مدیریت بحران در سال های گذشته برای دستگاه های عضو ستاد برگزار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این که بیش از 15 ماه است درگیر  بحران بیماری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر خشکسالی در استان اصفهان به صدا در آمده است/ بارش مؤثری در بهار نداشتیم

آژیر خطر خشکسالی در استان اصفهان به صدا در آمده است/ بارش مؤثری در بهار نداشتیم