مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:102021-05-26سياسي

جزییات آمار تصادفات نوروز 1400/ کدام استان ها بیشترین جان باخته را داشتند؟


یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار بررسی آمار تصادفات نوروز 1400 و مقایسه تصادفات سال 99 نسبت به سال 98 و هم اندیشی در خصوص امکان سنجی اجرای پروژه تراموا در شهرهای کشور در محل وزارت کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار بررسی آمار تصادفات نوروز 1400 و مقایسه تصادفات سال 99 نسبت به 98 و هم اندیشی در خصوص امکان سنجی اجرای پروژه تراموا در شهرهای کشور روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه 1400 به ریاست دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد.

این نشست با حضور اعضای اصلی شورای عالی و همچنین محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رجب صلاحی، معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور و مشاورین و صاحب نظران حوزه حمل و نقل برگزار شد.

در ابتدا این نشست، پلیس راهور کشور گزارشی پیرامون بررسی آمار تصادفات نوروز 1400 و مقایسه تصادفات سال 99 نسبت به سال 98 را ارائه کرد، که بدترین عملکرد مربوط به استان های فارس، ایلام، سیستان و بلوچستان با بیشترین افزایش جان باخته و بهترین عملکرد مربوط به تهران بزرگ، آذربایجان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آمار تصادفات نوروز 1400/ کدام استان ها بیشترین جان باخته را داشتند؟

جزییات آمار تصادفات نوروز 1400/ کدام استان ها بیشترین جان باخته را داشتند؟