مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-26سياسي

موانع کارخانه وارنا با تلاش شبانه روزی رفع شد و تولید در این واحد جریان گرفت


کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و تعطیلی شده بود، با تلاش دادگستری تهران و اقدامات قضایی انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران ظهر امروز در آیین بهره برداری از کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: فعالیت این واحد تولیدی با توجه به مشکلاتی که برای آن حادث شد، حدود یک دهه متوقف شد و خسارات قابل توجهی را تحمیل کرد که متوجه شهرستان ورامین، اشتغال و تولید شد.

وی گفت: پشتوانه های قانونی قابل توجهی برای حمایت از تولید داریم و بالاتر از همه این موارد فرمان مقام معظم رهبری است که تنها شعار نیست و باید به آن توجه شود.

 رییس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: اگر تولید را قبول داریم باید به طرق ممکن از آن پشتیبانی کرد و مهم تر از آن مانع زدایی شود.

حشمتی خاطرنشان کرد: این کارخانه با حکم ورشکستگی در اختیار دادگستری استان تهران قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی موانع مسیر این واحد تولیدی رفع شد و اکنون در وضعیت ممتازی قرار دارد و اجازه نخواهیم داد که این کارخانه با مشکل مواجه شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان در صف مقدم شده است، گفت: همه شاکله نظام باید تسهیلات لازم را برای تولید ایجاد کند، در همین واحد تولیدی بخش های متخلف آمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع کارخانه وارنا با تلاش شبانه روزی رفع شد و تولید در این واحد جریان گرفت

موانع کارخانه وارنا با تلاش شبانه روزی رفع شد و تولید در این واحد جریان گرفت