مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-26اقتصادي

بازگشایی چاه های بحران برای آبیاری باغات دهاقان/ خرس قهوه ای، تهدیدی برای عشایر است


فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به خشکالی و تشدید آن در سال جاری گفت: با توجه به ضرورت حفظ باغات شهرستان چاه های بحران شهرستان طبق زمان بندی مدیریت جهاد کشاورزی و اداره آب منطقه ای برای آبیاری باغات بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان،حشمت الله ثالثی بعد از ظهر امروز در جلسه پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دهاقان با بیان این که این شهرستان هم اکنون در وضعیت زرد طبق جدول رنگ بندی قراردارد اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی کرونا مورد مثبت کرونایی در شهرستان داشتیم،میانگین سنی مبتلایان در سال 1399 45 سال بوده که این رقم در سال جاری به 42 سال رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهاقان با بیان این که تعداد 42 مورد مرگ قطعی بر اثر کرونا در شهرستان داشتیم گفت: 17 مورد از این فوتی ها مربوط به دو ماه فروردین و اردیبهشت سال جاری است.

وی انجام واکسیناسیون را عمده ترین فعالیت جاری شبکه بهداشت و درمان دانست و گفت: 2هزار و 225 دوز واکسن طبق برنامه ملی واکسیناسیون در شهرستان دهاقان تزریق شده است.

داریوش بهرامی،رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت شبانه روزی پایگاه امداد جاده ای روستای دزج بیان کرد:  ساختمان این پایگاه تکمیل شده است و فقط  ساخت محوطه آن به دلیل  نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی چاه های بحران برای آبیاری باغات دهاقان/ خرس قهوه ای، تهدیدی برای عشایر است

بازگشایی چاه های بحران برای آبیاری باغات دهاقان/ خرس قهوه ای، تهدیدی برای عشایر است