مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-26سياسي

دانش آموخته های جامعه الزهرا در پست های مدیریتی استفاده می شوند


رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: برای تعیین مدیریت جامعه الزهرا رهبر معظم انقلاب پیشنهاد حضور یک بانوی توانمند را مطرح کردند که این پیشنهاد با حضور خانم برقعی در این جایگاه به سرانجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،آیت الله مرتضی مقتدایی در مراسم معارفه مدیر جامعه الزهرا که در تالار بیداری برگزار شده بود، ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام محمودی و ابراز خرسندی از حضور یک بانوی انقلابی در جایگاه مدیریتی جامعه الزهرا اظهار کرد: امیدوار هستیم مدیریت جدید بتواند به صورت شایسته و با اهتمام بیشتری در این نهاد انقلابی خدمت کند.

وی با بیان اینکه گزارش ها حاکی از عملکرد خوب بانوان در مسوولیت حوزه خواهران در پنج استان کشور است، عنوان کرد: حضور یک بانوی انقلابی در جامعه الزهرا نیز می تواند اقدامی موثر در پیشبرد توانمندی زنان در جامعه باشد.

رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با تاکید براینکه برخی زمزمه ها مبنی برناتوانی بانوان در چنین مسوولیتی تاکید داشت، تصریح کرد: اما حضور بانوان و عملکرد شایسته آنان در استان های کشور نشان از موفقیت روز افزون آنان دارد و مسوولیت ها نیز به صورت موفقیت آمیز انجام می شود و نتیجه ای بسیار متفاوتی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموخته های جامعه الزهرا در پست های مدیریتی استفاده می شوند

دانش آموخته های جامعه الزهرا در پست های مدیریتی استفاده می شوند