مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-26اقتصادي

عملکرد کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد قابل ستایش است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه عملکرد کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد قابل ستایش است، گفت: تولید مهمترین رکن توسعه هر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار کرد: عملکرد حوزه کارآفرینی کمیته امداد و ایجاد بیش از 5 هزار و 700 شغل برای نیازمندان استان در سال گذشته توسط این نهاد و جذب 99 درصدی اعتبارات این نهاد قابل تقدیر و ستایش است.

وی گفت: از کمیته امداد که بیشترین طرح های اشتغالزایی را ایجاد کرده است انتظار داریم که این نظارت ها همانند سال های گذشته استمرار داشته باشند و بیشترین تاثیرگذاری را در کارآفرینی داشته باشند.

نوذری بیان کرد: از آنجایی که بانک های عامل استان نقش مهمی در تحقق برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد دارند انتظار داریم این بانک ها امسال همچنان همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام نظارت بر اجرای طرح های اشتغالزایی را یکی از ابزارهای لازم برای موفقیت این طرح ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که در استان ایلام با مانع زدایی فرایند تولید، گام های مهمی در زمینه رونق تولید و اشتغال در این استان برداشته شود، افزود: ولید مهم ترین رکن توسعه در هر کشور به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد قابل ستایش است

عملکرد کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد قابل ستایش است