مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-26سياسي

سه روزه می توان مشکل بازار سرمایه را حل کرد


امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: چهاردهه است ملت ایران در گذرگاه های سخت قرار گرفته و امید است نخستین دولت در گام دوم انقلاب دولت تحولی باشد.

- سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری 1400، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیام اینکه دولت سلام اولین سلامی که می فرستد به ملت ایران و ملت عزیزی است که 60 سال است در تحقق پیروزی انقلاب همراهی کرده و نادیده گرفته و بخشیده تا به اینجا برسد اظهار کرد: دولت تحول با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید در جهت اصلاح امور اقدام خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی سایت تابناک وی افزود: رسانه ها نقش مهمی در نقش شور و شعور در انتخابات دارند از این رو امیدوارم اصحاب رسانه زمینه ساز آبادانی ایران عزیز باشند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ثبات شغلی خبرنگاران باید تأمین شود تا با قدرت حرفشان را بزنند و نگران آب و نان نباشند، تصریح کرد: البته فیک نیوزهایی هم هستند که اصحاب صاحبان پول شده اند.

امیدوارم بخش حقیقی رسانه در این بیست روزی که مردم به نامزدها توجه می کنند، نفاط ضعف و قوت افراد را به مردم معرفی کنند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین ها هستند خاطرنشان کرد: دوران لبخندها و اشک های صوری و بی نتیجه گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روزه می توان مشکل بازار سرمایه را حل کرد

سه روزه می توان مشکل بازار سرمایه را حل کرد