مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

یک هرمزگانی عضو و دبیر هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور شد


حسین اخلاقی عضو هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز مجمع اتحادیه حمل و نقل بار کشور با حضور روسای سازمان های حمل و نقل بار و مسافر شهرهای سراسر کشور شامل 48 مرکز استان و شهر بزرگ برگزار شد.

در این انتخابات حسین اخلاقی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس موفق به کسب رای روسای سازمان های سراسر کشور شد و به عضویت هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور درآمد.

نادری رییس سازمان حمل و نقل مسافر و بار تبریز، طهماسبی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر اصفهان، قندهاری رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر نیشابور و ارمیده رییس سازمان حمل و نقل بارساوه از دیگر منتخبان نشست صبح امروز بودند که به عضویت هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور درآمدند.

اولین جلسه رسمی این اتحادیه نیز صبح امروز برگزاری و رجب صلاحی معاون سازمان همیاری شهرداری های کشور به عنوان رییس هیأت مدیره این اتحادیه انتخاب و اخلاقی نیز دبیر این اتحادیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فعالیت تمامی کامیون ، کامیونت، وانت، انبار و جابجایی کلیه بارهای درون شهری و همچنین حمل و نقل مسافر در حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی با مدیریت سازمان های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری های هر شهر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هرمزگانی عضو و دبیر هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور شد

یک هرمزگانی عضو و دبیر هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور شد