مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

کارخانه شیر وارنا ورامین مجددا شروع به کار کرد


پس از سال ها انتظار و با دستور مستقیم رییس قوه قضاییه کارخانه شیر وارنا شهرستان ورامین احیا شد و مجددا شروع به کار کرد.

- ایسنا/تهران پس از سال ها انتظار و با دستور مستقیم رییس قوه قضاییه کارخانه شیر وارنا شهرستان ورامین احیا شد و مجددا شروع به کار کرد.

فلاحت مدیر عامل این کارخانه در آیین افتتاح مجدد خاطر نشان کرد: در سال 1386 شرکت شیر وارنا تاسیس و از سال 91 با فوت جناب آقای توکلی صاحب کارخانه، این واحد تولیدی رو به تعطیلی تدریجی رفت و سال 97 کاملا تعطیل شد.

وی افزود: متاسفانه با ورشکستگی این کارخانه طلبکاران برای احیای طلب خود رو به خارج کردن دستگاه ها جهت فروش کردند که با اطلاع دستگاه قضایی و تدبیر مناسب این کار صورت نگرفت و در نهایت سال قبل با پیگیری آیت الله رییسی و دستور به رییس دادگستری استان تهران این کارخانه با توافق با طلبکاران مجددا راه اندازی شد.

وی شرایط فعلی کارخانه را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در حال حاضر 115 نفر نیرو مشغول به کار و 15 تن شیر برای تولید لبنیات روزانه در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک امیدواریم به تولید 200 تن محصول لبنی برسیم و در این راستا بکارگیری هزار نفر بصورت مستقیم و دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم را داشته باشیم و طبق تعهد به دستگاه قضایی مقرر گردیده است به هیچ عنوان استخدام کارگر غیر بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه شیر وارنا ورامین مجددا شروع به کار کرد

کارخانه شیر وارنا ورامین مجددا شروع به کار کرد