مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-26اقتصادي

با حمایت قوه قضاییه تولید در کارخانه لبنیات وارنا جریان گرفت


آیین بهره برداری از کارخانه شیر وارنا تحت نظارت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

- این کارخانه که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات قضایی انجام شده، به تولید بازگشت.

با دریافت روزانه 15 تن شیر آغاز می کنیم مدیر اجرایی کارخانه وارنا در این آیین ضمن قدردانی از مسئولان قضایی برای جلوگیری از تعطیلی همیشگی وارنا عنوان کرد: مجموعه وارنا در سال 86 بنا نهاده شد و کار به بهترین شکل ممکن پیش می رفت، اما با مشکل مواجه شدیم.

وی گفت: اکنون در فاز اول با دریافت روزانه 15 تن شیر آغاز خواهیم کرد و سپس برای افزایش تولید اقدام خواهد شد.

اقدامات قوه قضاییه سبب شد تا جلوی بانک هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود دانیال توکلی، پسر حسن توکلی، بنیانگذار کارخانه وارنا با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در راستای احیای این واحد تولیدی گفت: اقدامات قوه قضاییه سبب شد تا جلوی بانک هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای احیای این واحد تولیدی گفت: اگر واحد های مختلف این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت قوه قضاییه تولید در کارخانه لبنیات وارنا جریان گرفت

با حمایت قوه قضاییه تولید در کارخانه لبنیات وارنا جریان گرفت