مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-26سياسي

جزییات اصلاح قانون «حمایت از پتروپالایشگاه ها» در جلسه امروز مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزییات طرح «اصلاح قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام» (معروف به پتروپالایشگاه ها) را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز و بعد از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام (معروف به پتروپالایشگاه ها)، وارد بررسی جزییات این طرح شدند و تبصره های الحاقی به قانون مذکور را به تصویب رساندند.

براساس ماده 1 اصلاح شده این طرح، در بند الف ماده (1) قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی - مصوب 1398/04/24 عبارت تأسیسات پتروشیمی با خوراک پروپان یا بوتان و همچنین بعد از عبارت طرح های ایجاد اضافه می شود.

همچنین نمایندگان ماده 2 این طرح را نیز با 187 رأی موافق، 1 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 262 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

براساس ماده 2، در بند ت ماده (1) قانون، عبارت میزان جایگزین عبارت حجم می شود.

نمایندگان مجلس در ادامه، با اصلاح ماده 3 طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی با 215 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 263 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اصلاح قانون «حمایت از پتروپالایشگاه ها» در جلسه امروز مجلس

جزییات اصلاح قانون «حمایت از پتروپالایشگاه ها» در جلسه امروز مجلس