مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-26اجتماعي

طرح«موتورسوارخوب» در تهران کلید خورد/ راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند+ عکس


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح«موتورسوارخوب» خبر داد.

- سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح موتور سوار خوب در شهر تهران و تشویق موتور سواران قانونمند و اخطار جدی به راکبین موتورسوار متخلف خبر داد.

سرهنگ همه خانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: طرح موتورسوار خوب با مشارکت اداره امور شهروندی پلیس راهور تهران بزرگ در این طرح از تمام ظرفیت های فرهنگی در جهت ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران که آمار بالایی در بحث تصادفات جرحی و فوتی دارند استفاده می کند.

همه خانی افزود: در واقع این طرح یک اقدام نمادین است که قرار است از ظرفیت بازیکن محبوب فوتبال برای اثرگذاری بهتر برروی رفتارهای موتورسواران بهره کرد.

وی تصریح کرد:این طرح که با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران و با استفاده از شخصیت های جذاب فوتبالی و ورزشی مانند کریستین رونالدو و لیونل مسی و با توجه به جدیت داور ایتالیایی جناب پیر لویی جی کولینا داور معروف ایتالیایی اجرا می شود قرار بر این است که به صورت فانتزی با اجرای طرحی نمادین و با استفاده از عروسکی شبیه به این بازیکنان و داور محبوب ، به موتورسیکلت سوارانی که به هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح«موتورسوارخوب» در تهران کلید خورد/ راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند+ عکس

طرح«موتورسوارخوب» در تهران کلید خورد/ راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند+ عکس