مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-26سياسي

شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است


مهمترین نتیجه شفافیت، کاهش انحرافات و اشکالات و لزوم پاسخگویی منتخبین و مسئولان است.

- ، اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه انتخابیه مهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره بر اینکه استقرار 13 صندوق اخذ رأی برای دو حوزه شهری مهرستان و آشار جهت انتخابات شوراهای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، افزود: حدود 58 شعبه اخذ رأی سیار برای جمع آوری در 162 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات، استقرار خواهند داشت.

فرماندار مهرستان بیان داشت: در مجموع شهرستان 75 شعبه ثابت و سیار 62 حوزه فرعی، روستایی و 2 نقطه شهری کار برگزاری انتخابات را دنبال خواهند کرد.

وی گفت: استقرار هیأت های نظارت و بازرسی، تأمین نیروی مورد نیاز در شعب اخذ رأی ثابت و سیار، تأمین نیروهای امنیتی و دیگر ظرفیت ها برای روز برگزاری انتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است.

دهواری ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به جهت شرایط حساس کشور است.

نماینده عالی دولت در مهرستان بیان کرد: انتخابات فرصت مناسبی است برای اینکه ظرفیت های سیاسی کشور با حضور حداکثری مردم به شکل بسیار کامل دنبال شود و ضرورت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است

شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است