مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-26سياسي

معجزه موسیقی عجین شده با محتواهای دینی


قاری ممتاز یزدی با بیان این که شنیدن نغمات دینی معروف ناخودآگاه مردم را به سمت فضا و حس معنوی سوق می دهد، اظهار کرد: این معجزه موسیقی عجین شده با محتواهای دینی است.

- ایسنا/یزد قاری ممتاز یزدی با بیان این که شنیدن نغمات دینی معروف ناخودآگاه مردم را به سمت فضا و حس معنوی سوق می دهد، اظهار کرد: این معجزه موسیقی عجین شده با محتواهای دینی است.

مهدی احمدی در حاشیه برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی دانش که ویژه دانش آموزان استان یزد برگزار می شود، با اشاره به فعالیت های خود در عرصه قرآن اظهار کرد: از سال 92 تاکنون به مربی گری و هدایت گروه تواشیح نوجوانان کوثر متشکل از حدود 25 نفر از نوجوانان قاری شهر تفت پرداخته و توانسته ایم با این گروه مقام نخست کشور در مسابقات دانش آموزی را توسط منتخبی از بین این نوجوانان کسب کنیم.

تواشیح از هنرهای آوایی اصیل جهان اسلام وی با اشاره به این نکته که هنر تواشیح از هنرهای آوایی اصیل، باسابقه، جذاب و پویای جهان اسلام است که همواره در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت علیهم السلام نقش مهمی ایفا کرده است، اظهار کرد: در دنیایی که سرشار از انواع موسیقی های کذایی و به دور از مباحث ارزشی و بعضا آکنده با مسائل ضد اخلاقی است، نسل جوان ما می تواند ضمن آشنایی با این هنر جذاب، مسیرش را از آلودگی به ضد ارزش ها جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه موسیقی عجین شده با محتواهای دینی

معجزه موسیقی عجین شده با محتواهای دینی