مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:452021-05-25بين الملل

جهاد اسلامی: آمریکا و اسراییل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی است


سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت دربرابر هر نقشه جدید آمریکا و اسراییل برای نابودی آرمان فلسطین می ایستد، گفت تجاوزات در قدس هم ادامه یابد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اگر تجاوزات اسراییل علیه قدس و مسجد الاقصی ادامه یابد، مقاومت هم برای دفاع از آنها مجددا وارد عمل خواهد شد.

طارق سلمی در گفت وگوبا شبکه المسیره گفت که مقاومت به هیاتی که از مصر به غزه آمده بود تاکید کرد که دشمن اگر بخواهد به حملات خود در قدس ادامه دهد، مسئول پیامدهای کارش خواهد بود.

او افزود: وقتی که مقاومت ندای قدس و مسجد الاقصی را لبیک گفت ثابت کرد که مسجد الاقصی خط قرمزی است که تعرض به آن ممکن نیست.

سلمی ضامن های آتش بس را میانجی های میان مقاومت و دشمن خواند و گفت: دشمن جز زبان زور نمی فهمد  و اگر حملات اسراییل ادامه یابد مقاومت از مقدسات حفاظت خواهد کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: این مقاومت بود که نبرد را آغاز کرد و همین مقاومت است که امروز قواعد درگیری را تحمیل می کند و دشمن می خواهد از طریق ادامه تجاوزات خود قواعد درگیری را دور بزند.

او تاکید کرد: این مقاومت فلسطین بود که کاری کرد دشمن در وضعیت بحران زده سیاسی به سر برد و امروز این دشمن درصدد صادر کردن مشکلاتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: آمریکا و اسراییل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی است

جهاد اسلامی: آمریکا و اسراییل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی است