مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-25اجتماعي

رایزنی با وزارت نیرو برای عدم قطعی برق در ساعات امتحان مدارس


با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت نیرو، خواستار توجه جدی به عدم قطعی برق در ساعات امتحان شدیم به مدیران توصیه شده شرایط برقراری برق اضطراری را در مدارس فراهم کنند.

- ، محسن حاجی میرزایی، در حاشیه آیین افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه دکتر نصیری تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجتمع آموزشی دریکی از نقاط جنوبی شهر تهران است و بسیاری از بزرگان تعلیم و تربیت در این مدرسه تحصیل کرده اند که از آن جمله می توان به سه تن از وزرای اسبق آموزش وپرورش و تعدادی از شخصیت های تأثیرگذار کشور، اشاره کرد.

وی با تشریح ابعاد محیطی مجتمع آموزشی دکتر نصیری، افزود: این مجتمع برای پذیرش همه دوره های تحصیلی پیش بینی شده است و آزمایشگاه های مناسب، کتابخانه، سالن ورزشی و نمازخانه و دسترسی مطلوب از ویژگی های این فضای آموزشی است.

حاجی میرزایی در خصوص بازسازی مدارس فرسوده شهر تهران، تصریح کرد: در سال های اخیر بیش از 10 درصد از مدارس فرسوده تهران را کاهش دادیم، اما همچنان مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و یا بازسازی است، اخیراً توافق نامه ای با شورای شهر و شهرداری تهران منعقد کردیم تا در مناطق مختلف شهر تهران فضاهایی را در اختیار آموزش وپرورش قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با وزارت نیرو برای عدم قطعی برق در ساعات امتحان مدارس

رایزنی با وزارت نیرو برای عدم قطعی برق در ساعات امتحان مدارس