مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-25پزشكي

کاهش تپش قلب با گیاه بالنگو


مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه بالنگو، مقوی قلب بوده، برای رفع وحشت و خفقان همراه با گلاب کاربرد دارد و برای دل پیچه و شکم روی موثر است.

- مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه بالنگو، مقوی قلب بوده، برای رفع وحشت و خفقان همراه با گلاب کاربرد دارد و برای دل پیچه و شکم روی موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس حسین راغ آرا گفت: بالنگو با نام های دیگر بالنگوی شهری و بالنگوی شیرازی گیاهی است با طبیعت گرم و مرطوب و تر، که خیسانده دانه آن خنک کننده و آرامبخش بوده و مسکن درد است.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به این که خیسانده دانه این گیاه نفخ معده را از بین برده و یبوست را رفع می کند، افزود: بالنگو، مقوی قلب بوده، برای رفع وحشت و خفقان همراه با گلاب کاربرد دارد و برای درمان کولیت و اسهال خونی همراه با گلاب مفید بوده و برای دل پیچه و شکم روی موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مهندس راغ آرا ادامه داد: برای بیماری صرع و درمان غش یک سوم لیوان گلاب، دو سوم آب جوش، یک قاشق چای خوری تخم بالنگو را مخلوط کرده و ناشتا مصرف می شود، برای شیرین کردن این مخلوط می توان از عسل استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تپش قلب با گیاه بالنگو

کاهش تپش قلب با گیاه بالنگو