مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-25اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای اردستان


ایجاد شهرک گلخانه ای در اردستان به عنوان یکی از راهکارهای رونق تولید در بخش کشاورزی در دستور کار متولیان است و از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کنیم.

- اظهار داشت: شهرستان اردستان قطب تولید گوشت مرغ در استان است اما گوشت سفید برای شهروندان اردستانی وارد منطقه می شود که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست که با هماهنگی و پیگیری های انجام شده تلاش می کنیم مرغ با کیفیت به دست مردم برسد.

وی در ارتباط با راه اندازی کشتارگاه مرغ در اردستان، افزود: خوشبختانه با ورود بخش خصوص یک واحد کشتارگاه مرغ در شهر زواره جانمایی می شود و امیدواریم با پشتیبانی که انجام می شود شهرستان اردستان نیز دارای یک کشتارگاه مرغ شود.

شفیعی تصریح کرد: کشاورزان و دامداران شهرستان اردستان در خصوص نحوه توزیع نهاده های دامی و کشاورزی گلایه مند هستند که از اداره تعاون روستایی درخواست داریم نسبت به ساماندهی نحوه توزیع نهاده اقدام کند.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان تصریح کرد: ایجاد شهرک گلخانه ای در اردستان به عنوان یکی از راهکارهای رونق تولید در بخش کشاورزی در دستور کار متولیان این بخش قرار گرفته است.

شفیعی با بیان اینکه تمام توان خود را برای راه اندازی گلخانه در اردستان به کار خواهیم گرفت گفت: به طور جدی پیگیر تسهیلات راه اندازی گلخانه در شهرستان هستیم و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای اردستان

حمایت از سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای اردستان