مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-25پزشكي

از سرگیری جراحی قلب باز در بیمارستان پیمانیه جهرم


با انجام یک عمل جراحی قلب باز، انجام این نوع از عمل های جراحی در این بیمارستان از سر گرفته شده است.

- از سرگیری جراحی "قلب باز" در بیمارستان پیمانیه جهرم ایسنا/فارس رییس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: با انجام یک عمل جراحی قلب باز، انجام این نوع از عمل های جراحی در این بیمارستان از سر گرفته شده است.

دکتر عبدالرضا غلامی گفت: با توجه به سنتر شدن بیمارستان پیمانیه جهرم برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، وقفه ای چند ماهه در انجام عمل های قلب باز را شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی جهرم، غلامی با اشاره به کاهشی شدن تعداد مراجعات مبتلایان به کرونا، گفت: به واسطه کاهش آمار مبتلایان به کرونا و کنترل موج صعودی این بیماری در شهرستان جهرم، انجام عمل قلب باز از سرگرفته شده است.

وی افزود: در چند روز گذشته، یک مورد عمل جراحی قلب باز توسط متخصص بیمارستان پیمانیه جهرم بر روی یک زن 61 ساله، از ساکنان شهرستان قیر، انجام شد که خوشبختانه اکنون حال بیمار رضایت بخش بوده و تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

غلامی گفت: بخش های قلب و آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه جهرم دارای پیشرفته ترین تجهیزات بوده و کاملا ایزوله است و اکنون 13 پرستار در بخش آنژیوگرافی و 10 پرستار در بخش قلب مشغول ارائه خدمات تخصصی به بیماران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری جراحی قلب باز در بیمارستان پیمانیه جهرم

از سرگیری جراحی قلب باز در بیمارستان پیمانیه جهرم