مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-25اجتماعي

سایه خرس قهوه ای بر چادر عشایر دهاقان/ 20 رأس دام تلف شد


رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضا با اشاره به مشاهده خرس قهوه ای در منطقه عشایری شهرستان دهاقان گفت: خرس ها به بیش از 15 کندوی عسل آسیب زدند و بیش از 20 رأس دام را تلف کردند.

- مجید نادری دره شوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به مشاهده خرس قهوه ای در منطقه عشایری شهرستان دهاقان اظهار داشت: طی تماس تلفنی عشایر شهرستان دهاقان در روز گذشته مبنی بر مشاهده خرس قهوه ای به همراه رییس محیط زیست و شورای عشایری شهرستان دهاقان به منطقه عشایری هرندی و بودجان مراجعه کردیم.

رییس اداره امور عشایر شهرستان شهرضا افزود: از چندین خانوار عشایری که در مناطق مختلف منطقه عشایری هرندی و بودجان استقرار داشتند سؤال کردیم که جواب آن ها نشان از خرس قهوه ای در چند روز اخیر در این مناطق بوده است.

وی با بیان اینکه خرس ها به بیش از 15 کندوی عسل آسیب زدند و بیش از 20 رأس دام را تلف کردند، گفت: زندگی مسالمت آمیز عشایر با طبیعت این اجازه را به آن ها نمی دهد که دست به کشتن گونه های نادر جانوری بزنند تا زمانی که جان و امنیت خانواده ها عشایری در امان باشد.

  نادری با بیان اینکه بر اساس شنیده های عشایر احتمال وجود بیش از یک خرس در ارتفاعات وجود دارد، خاطرنشان کرد: وجود جای پا، جای خواب و مسیر حرکت و علائم موجود نشان از وجود تعدادی خرس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه خرس قهوه ای بر چادر عشایر دهاقان/ 20 رأس دام تلف شد

سایه خرس قهوه ای بر چادر عشایر دهاقان/ 20 رأس دام تلف شد