مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-25بين الملل

اوکراین هم حریم هوایی اش را به روی هواپیماهای بلاروس بست


نخست وزیر اوکراین اعلام کرد، کشورش از نیمه شب 26 مه در پی حادثه مربوط به فرود اجباری هواپیمای مسافربری شرکت رایان ایر در شهر مینسک، ترافیک هوایی با بلاروس را معلق می سازد.

- نخست وزیر اوکراین اعلام کرد، کشورش از نیمه شب 26 مه در پی حادثه مربوط به فرود اجباری هواپیمای مسافربری شرکت رایان ایر در شهر مینسک، ترافیک هوایی با بلاروس را معلق می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام دنیس شمیهال، نخست وزیر اوکراین، با اجرای این تعلیق، استفاده شرکتهای هواپیمایی و هواپیماهای اوکراینی از حریم هوایی بلاروس ممنوع خواهد شد.

شمیهال در بیانیه ای که در پی برگزاری یک نشست فوری کابینه در تلگرام منتشر ساخت گفت: از ساعت 00:00 تاریخ 26 مه به وقت محلی اوکراین ترافیک هوایی با بلاروس را به حال تعلیق در می آورد.

بر اساس اعلام نخست وزیر اوکراین، دولت این کشور به چند نهاد شامل وزارت زیرساخت و سازمان هوانوردی دولتی و همچنین شرکت دولتی UkSATSE ماموریت میدهد تا برای تضمین اجرای این تعلیق تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی افزود: علاوه بر آن پرواز هواپیماهای اوکراینی در حریم هوایی بلاروس و استفاده شرکتهای هواپیمایی اوکراینی از حریم هوایی جمهوری بلاروس ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین هم حریم هوایی اش را به روی هواپیماهای بلاروس بست

اوکراین هم حریم هوایی اش را به روی هواپیماهای بلاروس بست