مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-25اجتماعي

عدم دسترسی چند میلیون دانش آموز به «شاد» به معنای ترک تحصیل آنها نیست


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح آبا برای بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا تحصیل با کیفیت را در گستره بیش از 110 هزار مدرسه فراهم کند.

- عدم دسترسی چند میلیون دانش آموز به شاد به معنای ترک تحصیل آنها نیست رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح آبا برای بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا تحصیل با کیفیت را در گستره بیش از 110 هزار مدرسه فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار فولادوند در مراسم آغاز برنامه های حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از دانش آموزان بازمانده از تحصیل، با بیان اینکه آموزش و پرورش نقطه عزیمت به سمت توسعه است و وظیفه سترگی به عهده دارد گفت: دامنه کار در آموزش و پرورش بسیار وسیع است.

آموزش و پرورش در تلاش است تا تحصیل با کیفیت را در گستره بیش از 110 هزار مدرسه فراهم کند.

وی افزود: در این مسئولیت بزرگ بر اساس اسناد بالادستی آموزش و پرورش خودش را مکلف می داند که در راستای همگانی کردن تعلیم و تربیت و ایجاد حس همگرایی و مسئولیت همگانی مشارکت همه کسانی که می توانند به این حوزه ورود کنند را جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دسترسی چند میلیون دانش آموز به «شاد» به معنای ترک تحصیل آنها نیست

عدم دسترسی چند میلیون دانش آموز به «شاد» به معنای ترک تحصیل آنها نیست