مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-25سياسي

دزفول پایتخت مقاومت مردم ایران


مردم قهرمان دزفول برای حمایت از رهبری نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب خود متحمل خسارات جانی و مالی فراوانی شدند؛ اما نه تنها به خواست دشمن در برابر انقلاب اسلامی نایستاد، - مردم قهرمان دزفول برای حمایت از رهبری نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب خود متحمل خسارات جانی و مالی فراوانی شدند؛ اما نه تنها به خواست دشمن در برابر انقلاب اسلامی نایستاد، بلکه تا آخرین روز جنگ دست از حمایت امام خویش برنداشتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با بررسی اسناد دوران دفاع مقدس و با توجه به جایگاه کلیدی دزفول در شمال خوزستان، این شهر در مقاطع مختلف جنگ شهرها، مورد حملات شدید دشمن قرار داشت؛ به گونه ای که کمتر روزی را می توان یافت که این شهر مظلوم موردحمله قرار نگرفته باشد.

اما آنچه استواری مردم را نه تنها در نگاه دوستان برجسته کرد، بلکه حیرت جهانیان و دشمنی رژیم بعث را برانگیخت، جاری و ساری بودن جریان زندگی و حمایت و کمک های بی دریغ مردم این شهر به رزمندگان اسلام، با وجود در مضیقه بودن خود بود.

شهادت دسته جمعی و مجروحیت های گروهی در روزهایی که شهر پی درپی موردحمله قرار می گرفت، نشانی پرافتخار از این حضور بی وقفه و غیرتمند در شهر است که با بررسی تاریخ و تعداد حملات آن روزها به خوبی این مدعا ثابت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزفول پایتخت مقاومت مردم ایران

دزفول پایتخت مقاومت مردم ایران