مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-25ورزشي

اعتبار تامین آب و راه روستایی سپیدان و بیضا تخصیص یافته است


نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس از تخصیص اعتبار لازم برای تامین آب شرب، احداث و مرمت و بازسازی راه های روستایی در این دو شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس از تخصیص اعتبار لازم برای تامین آب شرب، احداث و مرمت و بازسازی راه های روستایی در این دو شهرستان خبر داد.

محسن علیزاده سه شنبه 4 خرداد در حاشیه بازدید از شهرک در دست احداث صنعتی دارویی بیضا، به خبرنگاران گفت: برای رفع مشکلات محورهای ارتباطی و آب شرب شهر و روستاها اعتبار مورد نیاز تامین شده و عملیات اجرایی این پروژه ها امسال آغاز می شود.

علیزاده گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که برای رفع کامل مشکل آب شرب مردم شهر و روستاهای شهرستان بیضا انجام شده گرفتن مجوز بهره برداری مقدار 160 لیترآب در ثانیه از خط انتقال آب سد درودزن به شیراز بود که با محقق شدن آن برای همیشه این مشکل برطرف می شود.

به گفته او آغاز عملیات اجرایی زیرساخت های شهرک صنعتی دارویی و توسعه آن از 400 به 800 هکتار، اخذ مجوز احداث بیمارستان 96 تختخوابی شهر بیضا، اجرای محور ارتباطی بین شهر صدرا- بیضا و مرودشت، به طول 10 کیلومتر، با هدف کاهش بار ترافیک و دسترسی آسان به مراکز درمانی شهر صدرا، ایجاد پایگاه های مرکز جامع خدمات سلامت، اورژانس، تکمیل پروژه های ورزشی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تامین آب و راه روستایی سپیدان و بیضا تخصیص یافته است

اعتبار تامین آب و راه روستایی سپیدان و بیضا تخصیص یافته است