مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-25سياسي

افتتاح 77 واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران


همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، 77 واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران که توسط گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه ساخته شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیب و سوران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، 77 واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران که توسط گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه ساخته شده بود، افتتاح شد.

این مراسم با حضور اعضای شورای تامین شهرستان سوران و آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خانواده های زیادی که در عملیات مواسات به عنوان خانواده های کمتر برخوردار شناسایی شده بودند، بازگشایی راه 12 کیلومتری روستای میدر؛ بازسازی مدارس و ساخت 77 واحد مسکونی بخشی از کارهای انجام شده این گروه بوده است.

گروه جهادی بنیاد خدمت رسانی محرومین استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: جهاد مسیری بی پایان است.

اگر چه ما نبودیم تا  جهاد دفاع مقدس را درک کنیم، اما امروز ما جوانان هستیم تا بتوانیم در عرصه هایی غیراز جهاد نظامی، با ایجاد محبت بین قلوب مردم و نظام، به نقطه ای برسیم که دیگر محرومی در کشور نماند.

ابوذر روندی افزود: برانیم تا برای تحقق عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان، مطالبه فرمودند، لبیک بگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 77 واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران

افتتاح 77 واحد مسکن محرومین روستایی شهرستان سیب و سوران