مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-25اقتصادي

اغلب پوشاک خارجی تولید داخل هستند!


رییس اتحادیه پیراهن دوزان کرج گفت: متاسفانه فرهنگسازی درستی در خصوص تولیدات ایرانی نشده و مردم فکر می کنند هر برند خارجی از نمونه ایرانی کیفیت بهتری دارد که این نگرش نیاز به اصلاح دارد.

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه پیراهن دوزان کرج گفت: متاسفانه فرهنگسازی درستی در خصوص تولیدات ایرانی نشده و مردم فکر می کنند هر برند خارجی از نمونه ایرانی کیفیت بهتری دارد که این نگرش نیاز به اصلاح دارد.

کرونا تاثیر چندانی بر صنف پیراهن دوزان نداشت روح اله مرادلو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعالان این صنف در شرایط فعلی اظهار کرد: از زمانی که فروش پوشاک قاچاق در کشور ممنوع شد، وضعیت واحدهای تولیدی دگرگون و به اصطلاح عامیانه نانشان در روغن افتاده است .

وی با بیان اینکه شیوع کرونا تاثیر چندانی بر فعالیت صنف پیراهن دوزان نداشت، ادامه داد: با شیوع کرونا برخی واحدهای صنفی تعطیل شدند ولی در فعالیت صنف پیراهن دوزان کرج تغییر محسوسی ایجاد نشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اغلب واحدهای تولیدی این صنف با حداکثر توان خود مشغول به کار هستند و درآمد مناسبی هم دارند.

مشکل گرانی مواد اولیه است نه کمبود این مسئول در ادامه در پاسخ به اینکه آیا فعالان این صنف در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه نیستند، تاکید کرد: بیشتر مواد اولیه مصرفی در واحدهای تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب پوشاک خارجی تولید داخل هستند!

اغلب پوشاک خارجی تولید داخل هستند!