مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-24اقتصادي

واگذاری 10هزار مترمربع از اراضی آستان قدس رضوی برای احداث مدرسه در مـشهد


معاون املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی از موافقت تولیت آستان قدس رضوی با واگذاری 10 هزار مترمربع برای احداث مدرسه در منطقه سیدی و بلوار ثامن مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی از موافقت تولیت آستان قدس رضوی با واگذاری 10 هزار مترمربع برای احداث مدرسه در منطقه سیدی و بلوار ثامن مشهد خبر داد.

مرتضی حقیقی امروز در نشست خبری که در ساختمان معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی اداره املاک در کنار حفظ و صیانت از موقوفات، ارائه خدمات مناسب به مردم است.

باتوجه به اینکه در چند سال گذشته رشد و توسعه مشهد به صورت متوازن صورت نگرفته است، برخی از مناطق نیاز به حمایت و مدیریت شهری دارند.

آستان قدس رضوی در کنار سایر ارکان مدیریت شهری در سال گذشته تلاش کرد زمینه توسعه متوازن شهر مشهد و ارائه خدمات مطلوب را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: نمونه های اجرایی این اقدامات صورت گرفته در بلوار حر و شهرک شهید رجایی بوده است.

از جمله این اقدامات در زمینه احداث پارک ها و خیابان های متناسب و اتصال خیابان مهدیه به منزل آباد و اختصاص 23 هکتار زمین جهت احداث 6000 واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار در شهرک شهید رجایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 10هزار مترمربع از اراضی آستان قدس رضوی برای احداث مدرسه در مـشهد

واگذاری 10هزار مترمربع از اراضی آستان قدس رضوی برای احداث مدرسه در مـشهد