مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-24سياسي

100 هزار میلیارد تومان از دارایی دولت آماده واگذاری به بخش خصوصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز گزارشی از عملکرد وزارت اقتصاد در حوزه های مختلف که مربوط به اجرای سیاست های کلی اصلی 44 قانون اساسی در خصوص .

- وزیر امور اقتصادی و دارایی از آمادگی دولت برای واگذاری 100 هزار میلیارد تومان از دارایی های دولت به بخش خصوصی در 6 ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز گزارشی از عملکرد وزارت اقتصاد در حوزه های مختلف که مربوط به اجرای سیاست های کلی اصلی 44 قانون اساسی در خصوص بهبود فضای کسب و کار و مقررات زدایی بود ارائه شد.

همچنین برنامه هایی که امسال در راستای تحقق شعار سال، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در دستور کار داشته ایم را ارائه کردیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در سال گذشته توانستیم گام های بلندی در جهت بهبود فضای کسب و کار برداریم، عمدتاً در این حوزه نتیجه کار ما به بخش خصوصی مربوط می شود، اخیراً سه اتاق بازرگانی، تعاونی و اصناف طی نامه ای از عملکرد سال گذشته وزارت اقتصاد ابراز رضایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار میلیارد تومان از دارایی دولت آماده واگذاری به بخش خصوصی

100 هزار میلیارد تومان از دارایی دولت آماده واگذاری به بخش خصوصی