مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-24پزشكي

25 هزار همدانی واکسینه شدند


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از واکسیناسیون 25 هزار نفر همدانی خبر داد و گفت: اگر مشکلی در تأمین واکسن وجود نداشته باشد، واکسیناسیون طبق زمان بندی اعلام شده در شهرستان همدان انجام می شود.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از واکسیناسیون 25 هزار نفر همدانی خبر داد و گفت: اگر مشکلی در تأمین واکسن وجود نداشته باشد، واکسیناسیون طبق زمان بندی اعلام شده در شهرستان همدان انجام می شود.

دکتر محمد خیراندیش در حاشیه افتتاحیه نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان همدان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برنامه های وزارت بهداشت برای راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ها به ویژه در مراکز استان ها، مرکز بهداشت شهرستان همدان امروز نخستین پایگاه تجمیعی خود را به اسم پایگاه تجمیعی شماره یک در سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون، 18 مرکز در استان راه اندازی شده که در حال حاضر جمعیت هدف 10 پایگاه که حدود 134 هزار نفر است، به مرکز تجمیعی شماره یک ارجاع داده شده و هشت تیم واکسیناسیون از 7:30 دقیقه صبح تا 7:30 دقیقه عصر در این مرکز فعالیت می کنند.

خیراندیش با بیان اینکه حدود 620 هزار نفر از ساکنان شهرستان عضو سامانه سیب هستند، یادآور شد: همکاران ما با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار همدانی واکسینه شدند

25 هزار همدانی واکسینه شدند