مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-24سياسي

توجه به معنویت شهدا را ماندگار کرد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آنچه باعث شد جوانان هشت سال در مقابل دنیا ایستادگی کنند، وجود روحیه قوی، ایمان و اراده بالای آنها بود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منزل دو تن از شهدای همدانی که در عملیات آزادی سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، از به صورت خودجوش وارد میدان شدند و برای این راه از جان خود نیز گذشتند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند، تاریخ کم تر امثال این انسان ها را به خود دیده است مطرح کرد: آنچه که مادران شهدا از ویژگی های فرزندان خود و آن روحیه معنوی بازگو می کنند را در اغلب و یا بهتر است بگوییم در همه شهدا مشاهده می کنیم و همه آنها به مسائل معنوی توجه بسیاری داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: آنچه باعث شد این جوانان هشت سال در مقابل دنیا ایستادگی کنند، به علت وجود روحیه قوی، ایمان و اراده بالای آنها بوده و لذا باید دعا کنیم در این دوران بتوانیم به معنای واقعی کلمه ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه نیت های خانواده های شهدا برای خداوند متعال بوده است، گفت: هدف این خانواده ها در فرستادن جگرگوشه های خودشان به میدان نبرد و جنگ با دشمن، دفاع از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به معنویت شهدا را ماندگار کرد

توجه به معنویت شهدا را ماندگار کرد