مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-24فرهنگي

عموزاده و افتخاری نامزد جایزه لیندگرن شدند


فریدون عموزاده ‏خلیلی (نویسنده) و شهلا افتخاری (مروج کتاب و کتابخوانی) به عنوان نامزدهای ایرانی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) معرفی شدند.

- فریدون عموزاده ‏خلیلی (نویسنده) و شهلا افتخاری (مروج کتاب و کتابخوانی) به عنوان نامزدهای ایرانی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان یکی از چهار نهاد ایرانی است که می تواند برای این جایزه نامزد معرفی کند.

این نهاد با صدور بیانیه ای نامزدهای خود را به این شرح معرفی کرد: انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، برپایه رأی اکثریت مطلق اعضای کمیته انتخاب نامزدهای این انجمن برای جایزه آلما، فریدون عموزاده ‏خلیلی را در بخش نویسندگان و شهلا افتخاری را در بخش مروجان کتاب و کتابخوانی به عنوان نامزدهای ایرانی خود برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) ­به دبیرخانه این جایزه معرفی کرد.

فریدون عموزاده‏ خلیلی به ‏خاطر چهار دهه آفرینش ادبی برای کودکان و نوجوانان، نوشتن داستان هایی درخشان، ماندگار و خواندنی که حامل صدای بی‏ صدایان هستند، طرح ایده های جدید و موضوعات بکر در داستان‏ ها، فعالیت های مؤثر در آموزش داستان نویسی و تربیت نسل جدیدی از نویسندگان کودک و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموزاده و افتخاری نامزد جایزه لیندگرن شدند

عموزاده و افتخاری نامزد جایزه لیندگرن شدند