مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-24سياسي

صنایع بزرگ کاشان در مناطق روستایی ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی می کنند


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت سایپا، فولاد امیرکبیر کاشان و فولاد کویر آران و بیدگل تفاهم نامه هایی امضا شد تا مناطق روستایی کاشان در حوزه محرومیت زدایی و توسعه کسب و کارها از آن بهره مند شوند.

- سید جواد ساداتی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، در خصوص دستاوردهای، سفر وزیر صمت به کاشان اظهار کرد: در بحث شهرک های صنعتی تصمیم گرفته شد شهرک 5 هزار هکتاری که بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور است؛ به عنوان شهرک چهار صنعتی کاشان مقدمات مربوط به احداث زیرساخت آن انجام شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در ویژه تمهیداتش برای تفویض اختیار قطعی انجام بشود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف جلسه که شخصاً از وزیر صمت درخواست کرده بودم بحث مسؤولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ بود، وزیر صمت تجربه خوبی در کرمان و خراسان در زمان استانداری داشت؛ در این خصوص با شرکت سایپا قراردادی دوجانبه امضا شد و برخی از مناطق حاشیه نشین و روستاهای کاشان را تحت حمایت شرکت سایپا خواهند بود تا بتواند در خصوص کسب و کارها و مسائل روستا اقدام کنند.

وی ادامه داد: با فولاد امیرکبیر کاشان هم تفاهم نامه امضا شد و بخشی از روستاها و مناطق حاشیه نشین کاشان را به شرکت امیرکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع بزرگ کاشان در مناطق روستایی ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی می کنند

صنایع بزرگ کاشان در مناطق روستایی ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی می کنند