مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-24اقتصادي

حل مشکل اراضی پادگان بیرجند؛ آری یا خیر؟


خبر چند روز گذشته استاندارد مبنی بر تعیین تکلیف اراضی بارقه های امید برای گره گشایی از این مشکل چندین ساله را در دل مردم بیرجند روشن کرد، اما عدم اجرای دستور فوق پس از گذشت 7 روز گمانه زنی ها در این خصوص را در پی داشته است.

- با مصوبه کمیسیون ماده 5 استان اراضی قدیم پادگان 04 تعیین تکلیف شد و یکی از درخواست های 17 ساله مردم بیرجند برای تعیین تکلیف این اراضی، استفاده بهینه و هرچه بهتر از آن ها، اجابت شد.

پس از قطعی شدن انتقال پادگان 04 به خارج از شهر بیرجند و طی قراردادی کلیه اراضی پادگان به وزارت مسکن و شهرسازی واگذار شد اما در طی سال های اخیر ارتش به عنوان مالک اولیه از تحویل بخشی از اراضی خودداری نمود و همچنین در سال های اخیر ماجرای خشک شدن برخی از درختان قدیمی اراضی پادگان موجب بروز واکنش هایی در بین مردم و همچنین شهرداری بیرجند شد.

تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی جهت تعیین تکلیف اراضی پادگان به علت اینکه قسمتی از موضوع به ارتش به نمایندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مربوط می شد بی نتیجه باقی ماند.

خبر چند روز گذشته استاندارد مبنی بر تعیین تکلیف اراضی بارقه های امید برای گره گشایی از این مشکل چندین ساله را در دل مردم بیرجند روشن کرد خصوصاً اینکه اعلام شد با توافق طرفین سهم ارتش اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بیرجند از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اراضی پادگان بیرجند؛ آری یا خیر؟

حل مشکل اراضی پادگان بیرجند؛ آری یا خیر؟