مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-24سياسي

شفافیت رکن اصلی در انتخابات است/مردم به دنبال افراد اصلح


عضو حزب نیروهای انقلابی استان فارس گفت: شفافیت امری است الزامی که در چرخه انتخابات باید وجود داشته باشد و نمی توان انتظار داشت این مهم وجود نداشته باشد - بیان کرد: یکی از اصلی ترین مؤلفه های که در انتخابات ملاک افراد و رأی دهندگان باید باشد بررسی میزان شفافیتی است که کاندیداها از خود بروز می دهند.

این فعال سیاسی عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: موضوع شفافیت در مجلس شورای اسلامی با سایر نهادها متفاوت است زیرا در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس به علت مطرح شدن برخی از مسائل که می تواند امنیت کشور را دستخوش تغییر کند متفاوت است و باید نگاه ویژه ای به این موضوع در مجلس شورای اسلامی باشد.

روزی طلب ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر توجه رأی دهندگان به این موضوع باشد که نمی توان انتخاباتی در کشور برگزار کرد که رأی مردم در آن شفاف نباشد پس باید رأی مردم نیز شفاف باشد.

او افزود: افرادی که خود را به عنوان داوطلب و پس از تأیید صلاحیت به عنوان کاندیدا معرفی می کنند باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند تا مردم بتوانند با شناخت این ویژگی ها نسبت به انتخاب آنان اقدام کنند در این راستا نباید از این موضوع غافل شد که شفافیت در فعالیت کاندیداها می توانند نقش ویژه در انتخاب شدن افراد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت رکن اصلی در انتخابات است/مردم به دنبال افراد اصلح

شفافیت رکن اصلی در انتخابات است/مردم به دنبال افراد اصلح