مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-24سياسي

آقای حناچی به این 10 سوال پاسخ دهید


باید دید شهردار تهران و معاونش چه پاسخی برای شهروندان پایتخت که مهم ترین مطالبه شان، دسترسی به حمل و نقل عمومی و رهایی از معضل ترافیک است، دارند؟ - گروه جامعه خبرگزاری فارس - طی هفته های اخیر شهردار تهران با همراهی معاونانش، گزارش های عملکرد خود را در قالب سلسله نشست های خبری به اصحاب رسانه و شهروندان ارائه می کند.

قرعه این هفته دوشنبه های پاسخ گویی به نام معاونت حمل و نقل و ترافیک افتاده است، معاونتی که واقعاً معلوم نیست قصد دارد از چه عملکردی با شهروندان سخن بگوید؟ حال که پس از 4 سال تعطیلی این معاونت، دوستان در هفته های پایانی فعالیت خود در صدد پاسخ گویی به خبرنگاران بر آمده اند، شاید ذکر چند پرسش از شهردار تهران و معاونش در حوزه حمل و نقل و ترافیک، خالی از لطف نباشد، هر چند بعید به نظر می رسد پاسخ قانع کننده ای برای این پرسش ها داشته باشند.

البته جای محسن پورسیدآقایی معاون مستعفی طرح ترافیک که در ابتدای ورودش به شهرداری تهران قصد داشت ترافیک تهران را جراحی کند، در این جلسه به شدت خالی است.

10 سؤال آزمون حمل و نقل و ترافیک و هوشمندسازی پایتخت به شرح زیر است: 1.

در صورتی که سالها زمان برد تا شرکت واحد اتوبوسرانی چابک سازی شوند و در شرایطی که برابر مصوبه شورای شهر، سالانه باید 4 درصد تعدیل نیرو در این شرکت صورت گیرد، به چه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای حناچی به این 10 سوال پاسخ دهید

آقای حناچی به این 10 سوال پاسخ دهید