مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-24اقتصادي

بهره برداری مناسب از گیاهان دارویی توسعه اشتغال را رقم می زند


رویداد ایده شو با موضوع گیاهان دارویی از سری برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان و مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی یکشنبه 2 خرداد در اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل رویداد ایده شو با موضوع گیاهان دارویی از سری برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان و مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی یکشنبه 2 خرداد در اردبیل برگزار شد.

در این رویداد که به همت مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل و با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مجازی برگزار شد، عضو هیأت علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: بهره برداری مناسب از گیاهان دارویی می تواند به توسعه اقتصادی استان و اشتغالزایی برای جوانان کمک شایانی کند.

مهران اوچی اردبیلی، گیاهان دارویی را یکی از پتانسیل های استان برای توسعه همه جانبه اقتصادی و گردشگری عنوان و خاطرنشان کرد: جلب مشارکت روستاییان و شبکه سازی فعالان این عرصه به توسعه بخش کشت، تولید و فرآوری این گیاهان و همچنین حفظ و صیانت از منابع طبیعی می انجامد.

وی مکانیزه نبودن و انجام بیشتر امور به صورت دستی را عامل اصلی هزینه های زیاد کشت و تولید گیاهان دارویی دانست و اضافه کرد: عدم شناخت بازار، نبود بذر و نهال مورد نیاز، آلودگی محصولات به سموم شیمیایی و عدم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مناسب از گیاهان دارویی توسعه اشتغال را رقم می زند

بهره برداری مناسب از گیاهان دارویی توسعه اشتغال را رقم می زند