مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 01:052021-05-23ورزشي

لیل شاخ پاریس را شکست و قهرمان لوشامپیونه شد


پرونده رقابت های لوشامپیونه فرانسه در فصل 21-2020 یکشنبه شب با برگزاری 10 دیدار همزمان بسته شد که در مهمترین بازی تیم لیل صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه آنژه، جایگاه خود را حفظ کرد و به این ترتیب قهرمان رقابت ها شد.

شاگردان کریستوف گالتیه با گلزنی جاناتان دیوید در دقیقه 10 پیش افتادند و بوراک ایلماز در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه اول اختلاف را به دو گل افزایش داد.

آنژه در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم یکی از گل های خورده را برای تیم میزبان جبران کرد، اما این گل فایده ای به حال این تیم نداشت.

با این نتیجه تیم لیل بیست و چهارمین پیروزی فصلش را کسب کرد و با 83 امتیاز صدرنشین ماند و بعد از 10 سال برای چهارمین بار در تاریخ خود فاتح لوشامپیونه شد.

در بازی همزمان، پاری سن ژرمن قهرمان فصل گذشته رقابت ها هر کاری که می توانست برای دفاع از عنوان قهرمانی اش انجام دهد صورت داد و بازی خارج از خانه برابر تیم برست را با نتیجه 2 بر صفر برد.

رومین فایوره در دقیقه 37 (گل به خودی) و کیلیان امباپه در دقیقه 71 گل های PSG را زدند.

با این حال این پیروزی ثمری به حال تیم مائوریسیو پوچتینو نداشت و این تیم بعد از لیگ قهرمانان اروپا، از فتح لیگ داخلی هم ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیل شاخ پاریس را شکست و قهرمان لوشامپیونه شد

لیل شاخ پاریس را شکست و قهرمان لوشامپیونه شد