مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-23اقتصادي

چطور خسارت قطعی برق را بگیریم؟ + آدرس سامانه


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین اعلام کرد: مشترکان نگران دریافت خسارات برقی خود که به دلیل قطع و وصل برق پیش آمده نباشند چراکه به راحتی می توانند درخواست خود را در سامانه bime.

- مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین گفت: مشترکان نگران دریافت خسارات برقی خود که به دلیل قطع و وصل برق پیش آمده نباشند چراکه به راحتی می توانند درخواست خود را در سامانه درج کنند و قطعا پیگیری خواهد شد.

عبدالامیر یاقوتی با بیان اینکه بر اساس بیمه مشترکان اگر خسارتی بر دارایی مشترکان خانگی یا سایر مصارف تحمیل شود که منشا آن برق باشد، در چارچوب قرارداد بیمه خسارت مشترکان و مفاد قرارداد پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: در ابتدا لازم است مشترک وارد سایت توانیر و بخش بیمه خسارات مشترکین شود و یا از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر به راحتی وارد سایت مورد نظر شود و درخواست خود را ثبت کند.

وی با بیان اینکه زمانی که مشترکان وارد سایت bimetavanir.

org.

ir شدند می بایست شناسه قبض خود را وارد و اگر مستنداتی دارند لازم است اطلاعات آن را وارد کنند، گفت: علاوه بر این اگر هزینه ای پرداخت کردند فاکتور آن را به درخواست خود اضافه کنند که پس از آن وارد مراحل رسیدگی، بررسی کارشناس، تعیین خسارت، گرفتن شماره شبا و نهایتا پرداخت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور خسارت قطعی برق را بگیریم؟ + آدرس سامانه

چطور خسارت قطعی برق را بگیریم؟ + آدرس سامانه