مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-23اجتماعي

اجرای پروژه عمرانی جدید در شرق پایتخت


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه13 تهران از اجرای چندین پروژه عمرانی جدید طی سال جاری در شرق پایتخت خبر داد.

-  رضا جوان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13 در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای پروژه های عمرانی در شرق پایتخت اظهارداشت: پروژه های توسعه محلی بر اساس رویکرد شهرداری تهران در سال جاری در اولویت قرار دارد و به زودی اجرای پروژه های جدید در این منطقه کلید می خورد.

وی افزود: عملیات لکه گیری آسفالت در سطح منطقه به میزان 750 تن و عملیات تراش و روکش بوستان سرخه حصار( خیابان های بلوط، گل مریم، داودی و صنوبر) و پروژه کوچک مقیاس در ناحیه 1 (تراش و روکش آسفالت خیابان های کلینی، محوی، خشکبارچی، کندرو پیروزی، افروز و اقبال لاهوری) به میزان 31000 مترمربع با پخش 4300 تن آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد مسیرهای دوچرخه در منطقه ادامه داد :اقدامات عمرانی شامل 800 مترطول مسیر دوچرخه در ضلع غرب خیابان امامت و همچنین 650 مترطول در بلوار شهید دوران در سال 1400 احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13 در خصوص عملیات طرح پیاده رو سازی مصوب شهر تهران در این منطقه بیان کرد: روند عملیات عمرانی این طرح در بلوار شهید دوران به مساحت 2300 متر مربع و ضلع غرب خیابان امامت به مساحت 2000 مترمربع در حال پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه عمرانی جدید در شرق پایتخت

اجرای پروژه عمرانی جدید در شرق پایتخت